Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 7. miejsce w kl. gen, 4. miejsce w grupie N
Do sensacyjnego rozpoczęcia sezonu i zdobycia podium w klasyfikacji generalnej zabrakło naprawdę niewiele. Na wyniku załogi L-SPRT zaważyła niestety wizyta w śnieżnej pułapce podczas drugiego dnia zawodów.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 21. miejsce w kl. gen, 8. miejsce w grupie N
Na skutek kilku przygód oraz awarii turbosprężarki końcowy wynik nie był okazały, ale zawodnicy L-SPRT po raz kolejny zaprezentowali świetne tempo, plasując się na trzecim miejscu w klasyfikacji generalnej i pierwszym w grupie N podczas drugiego etapu.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 2. miejsce w kl. gen, 1. miejsce w grupie N
Wyjątkowo udane zawody dla reprezentantów L-SPRT, którzy nie tylko zajęli drugie miejsce w klasyfikacji generalnej i triumfowali w grupie N, ale również zapisali na swoje konto pierwsze w karierze oesowe zwycięstwo w RSMP.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 4. miejsce w kl. gen, 1. miejsce w grupie N
Mimo przebitej opony załoga L-SPRT ukończyła podkarpacką rundę RSMP tuż za podium klasyfikacji generalnej, odnosząc zwycięstwo w grupie N.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 11. miejsce w kl. gen, 3. miejsce w grupie N
Pechowy pierwszy etap słowackich zawodów załoga L-SPRT powetowała sobie drugiego dnia, zdobywając trzecią lokatę w klasyfikacji generalnej i pierwszą w grupie N.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 8. miejsce w kl. gen, 1. miejsce w grupie N
Zawodnicy L-SPRT nie uniknęli problemów podczas najbardziej morderczej rundy RSMP, ale mimo to okazali się najszybsi wśród samochodów produkcyjnych.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 2. miejsce w kl. gen, 1. miejsce w grupie N
Na Dolnym Śląsku załoga L-SPRT wspaniale zakończyła sezon, plasując się na drugim miejscu w klasyfikacji generalnej, wygrywając drugi dzień zawodów i grupę N oraz zapisując na swoje konto kolejne oesowe zwycięstwo w RSMP.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 8. miejsce w kl. gen, 4. miejsce w grupie N
Przebita pierwszego dnia opona zaważyła na wyniku, ale załoga L-SPRT nie dała za wygraną, podczas drugiego etapu zajmując trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej i pierwsze w grupie N.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 10. miejsce w kl. gen, 4. miejsce w grupie N
Mimo świetnego tempa zawodnicy L-SPRT zamknęli dziesiątkę klasyfikacji generalnej i znaleźli się tuż za podium w grupie N. Na wyniku zaważyła półtoraminutowa kara za spóźnienie na PKC.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, rezygnacja
Treningowy start na estońskich szutrach okazał się wyjątkowo pechowy. Pierwszego dnia załoga L-SPRT uszkodziła zawieszenie, natomiast podczas drugiego etapu była zmuszona wycofać się po problemach ze skrzynią biegów.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 3. miejsce w kl. gen, 3. miejsce w klasie 3
Załoga L-SPRT uplasowała się na najniższym stopniu podium, wygrywając poprzedzający imprezę prolog.
Wojtek Chuchała / Kamil Heller, Subaru Impreza TMR 10, 4. miejsce w kl. gen, 4. miejsce w klasie 3
Zarówno w Barbórce, jak i w Kryterium Karowa zawodnicy L-SPRT zajęli czwartą pozycję. Siemanko wraz ze swoim pilotem zaliczyli także niemal perfekcyjny przejazd po kultowej kostce.
Mistrz Polski w grupie N
Wicemistrz Słowacji w grupie N
Mistrz Polski w Klasyfikacji Zespołów Producenckich
II Wicemistrz Polski w Klasyfikacji Zespołów Sponsorskich